La pauvre Pouilloutte, on l'avais carrément virée pour cause d'entrainement! (bon, elle avait quand même bien entamé la réserve de rhum avant de partir....

)
Ben, men paur V2, est bien partou pareil... figure té que c'matin, j'sommes allés galoper dans un drôle de patelin, Manéglise ça s'appelle... déja qu'il a fallu tourniquoter, y'avait des trous partout su la route... ben l'cafetié d'la bas, nous a fait bien galoper dans la bô, pis même point un verre d'iau apré, j'sommes rentrés tout dré! Pfffffff!!!!!!!!!!
Ceci dit, men V2, tu débrouilles bien: y vient, y beu, y'r'part aveuc plein de gâteries, pis il oublie de ramn'er ma pouque qu'y dit! L'a bien vu qu'la réserve était pleine, oui, pis y va reuv'ni dans brin d'temps! En plus y dit qu'y r'père les lieux pou Gégé (qui dé v'ni itou!)
L'était moins braillard dimanche, qui creuvé d'fré sous la flotte en tite culotte (l'avait point les clés d'sa veitu!), pis qui trachait une pouque partout pou s'met s'ul dos!... Bien côtent d'vei l'cafetié hein?